Audyt witryny

W pełni dopasowana, spersonalizowana usługa audytu strony internetowej, która jest tak wyjątkowa jak Twoja firma.

Audyt strony internetowej

Wszystkie audyty strony internetowej są wyczerpujące i obejmują szeroki zakres zagadnień, od rankingów wyszukiwarek po użyteczność, a nawet zgodność z polityką RODO.

Nasza usługa kontroli witryny w pełni koncentruje się na celach biznesowych i celach online. Zobaczysz więc dokładnie, gdzie potrzebne są ulepszenia.

Raport z audytu strony internetowej będzie oparty na bezstronnej, eksperckiej opinii i podsumowany przez doświadczonych specjalistów. Otrzymasz jasne, pomocne raporty, które są łatwe do zrozumienia.

 

Rodzaje audytu strony internetowej

Twój audyt witryny zawsze będzie w pełni dopasowany. Ogólnodostępne audyty strony internetowej są ogólnie znane. Nie obejmują spersonalizowanego, dogłębnego wglądu w to, co może spowodować niską wydajność witryny.

Nasza firma patrzy na audyt witryny z wielu różnych perspektyw. Oto przewodnik po tym, co może objąć Twój audyt, w zależności od występujących problemów i innych wyjątkowych czynników, dostosujemy audyt do konkretnych okoliczności.

Techniczny audyt strony

Czy Twoje strony internetowe ładują się szybko czy też powodują frustrację użytkownika? Czy odwiedzający są narażeni na błędy podczas przeglądania? Przyjrzymy się temu, co może kryć się za takimi problemami, oraz innymi czynnikami technicznymi, które mogą uniemożliwiać wyświetlanie Twojej witryny w wyszukiwarkach i / lub konwersję.

Audyt SEO

Jeśli twoja strona nie ma dobrej pozycji w wyszukiwarkach, ludzie po prostu jej nie znajdą. To takie proste. Niepowodzenie witryny w miejscach o najwyższym rankingu może wynikać z wielu różnych czynników. Wykorzystamy naszą rozległą wiedzę w tej dziedzinie, aby zbadać wszystko, od wydarzeń na stronie internetowej, po to, co się dzieje.

Audyt doświadczenia użytkownika

Podróż użytkownika przez witrynę jest niezwykle ważna. Czy odwiedzający mogą łatwo znaleźć to, co chcą wiedzieć? Aby dostać się tam, gdzie chcą? Czy mogą wypełnić i wysłać formularze bez przeszkód? Być może na pulpicie wszystko jest dobrze, ale gdy strona jest wyświetlana na urządzeniach mobilnych, wszystko się rozpada. Wszystkie te czynniki uwzględnimy podczas audytu witryny.

Czego dotyczy audyt treści?

Jakość treści online staje się coraz ważniejsza. Nasze audyty treści sprawdzają, czy treść, struktura i oznaczenia strony są zgodne z ogólną strategią SEO.
To może wydawać się oczywiste, ale zazwyczaj najszybsze wygrane w strategii ekologicznej lub społecznej wynikają z upewnienia się, że to co umieścisz na swojej stronie jest trafne dla odbiorców.

Omówimy długość, typ, pozycję nagłówków, a także zasugerujemy sposób umieszczenia nowo utworzonych zasobów. Nasz audyt treści obejmuje również optymalizację zdjęć, filmów i wszelkich innych podstawowych elementów.

Audyt treści jest jednym z najważniejszych etapów każdego projektu SEO, co daje możliwość skontaktowania się z odbiorcami i zdefiniowania kluczowych różnic między stroną, a konkurencją.

Czym jest optymalizacja treści?

Jeśli chcesz zmaksymalizować szanse na pojawienie się zapytaniań związanych z wyszukiwaniem – i wybrać bardziej ekologiczny ruch w sieci wyszukiwania – musisz się upewnić, że treści są właściwie zaimplementowane. Właśnie to zapewnia optymalizacja treści.

Optymalizacja treści to proces implementowania treści na stronach internetowych w celu zmaksymalizowania widoczności w wyszukiwaniu powiązanych zapytań.

SEO to zrozumienie słów i zwrotów używanych przez ludzi do wyszukiwania rzeczy w Internecie oraz optymalizacja treści cyfrowych w taki sposób, aby spełniała te zapytania w widocznych lokalizacjach w wyszukiwarce.

%

Organiczny ruch

%

Konwersacja

Top 5 słów kluczowych

%

Przekierowań dziennie

Optymalizacja indeksowania

Sposób indeksowania witryny jest niezwykle ważny, szczególnie w przypadku witryn z wieloma stronami. Zapewnienie, że wyszukiwarki mogą z łatwością indeksować Twoją witrynę jest niezbędne dla osiągnięcia sukcesu.

Linkowanie wewnętrzne

Dobrze opracowana wewnętrzna struktura linków pomaga wyszukiwarkom indeksować Twoją witrynę. Pomaga również zdefiniować hierarchię witryny, która jest niezbędna podczas organizacji przepływu linków w witrynach.

Dynamiczna, interaktywna treść

Interaktywna, dynamiczna zawartość zwiększa funkcjonalność i użyteczność witryny. Aby  przeciwdziałać problemom z jej wyświetlaniem sprawdzimy czy strona jest zgodna z prawidłowym protokołem indeksowania i wykorzystuje nowoczesne standardy sieciowe.

Obsługa wielu urządzeń

Twoi odbiorcy przeglądają witrynę na wielu różnych urządzeniach. Wyszukiwarki używają mobilnych robotów do indeksowania sieci mobilnej. Zapewnienie rozwiązania, do którego można uzyskać dostęp na wszystkich urządzeniach, zapewnia organiczną skuteczność dewaluacji algorytmów, która sprzyja przyjaznym dla urządzeń mobilnych stronom internetowym.

Dane strukturalne

Słowniki danych, takie jak schema.org, RDF i JSON-LD, pomagają webmasterom w lepszym zrozumieniu wyszukiwarek. Kapsułowanie elementów witryny za pomocą danych strukturalnych według  aktualnych praktyk programistycznych może spowodować wyświetlanie ulepszonych ofert w wynikach wyszukiwania.

Szybkość i optymalizacja renderowania

Rozmiar pobieranej witryny jest niezwykle ważny, zwłaszcza podczas wyświetlania treści w sieciach komórkowych. Optymalizacja renderowania witryny oznacza, że ​​treści mogą być wyświetlane bardziej płynnie. Ustalanie priorytetów renderowania skryptów i stylów, które mają zależności, pozwala na szybsze renderowanie, bez blokowania przez inne pliki, które należy wcześniej pobrać i renderować.

Audyt witryn www

Przeprowadzamy audyty zarówno stron firmowych, blogów, rozbudowanych serwisów oraz sklepów internetowych. 

Audyt bloga

Audyt strony firmowej

Audyt sklepu internetowego

Analiza linków zwrotnych

Linki zwrotne są jednym z najważniejszych czynników w rankingu SEO – świetne zwiększają twoje szanse na dobre rankingowanie, a słaby profil linków zwrotnych może prowadzić do niskiej wydajności. Nasza analiza wstecznych identyfikuje mocne i słabe strony.

Zrozumienie kondycji profilu linku w Twojej witrynie jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek.

Linki są jednym z najważniejszych czynników rankingowych w SEO. Jeśli profil linków jest silny to szanse na dobre miejsce w wynikach organicznych SERP są większe. Jeśli jednak Twój profil w łączach wstecznych jest słaby, został zmanipulowany lub złośliwie zaatakowany w jakikolwiek sposób, Twoja witryna może być podatna na niską wydajność i kary w wyszukiwarkach.

Analiza powiązań zwrotnych pozwala nam zidentyfikować mocne i słabe strony profilu linkowego. Dzięki temu możemy:

  • W razie potrzeby rozpoznać i usunąć nienaturalne lub szkodliwe linki,
  • Upewnić się, że profil linku w Twojej witrynie jest zgodny z wytycznymi najlepszej praktyki,
  • Stworzyć strategię pozyskiwania odpowiednich rodzajów linków do kampanii SEO.

FAQ

Co to jest audyt konkurencji?

Chętnie poznamy Twoją branżę i skutecznie zbadamy Twoją konkurencję. Audyt konkurencji  pozwala zobaczyć strategie pozyskiwania linków przez konkurencje i pomaga zidentyfikować obszary niszowe, których jeszcze nie wykorzystali.

Dlaczego techniczna optymalizacja SEO jest ważna?

Budowanie atrakcyjnych, interaktywnych i funkcjonalnych stron internetowych może być świetnym rozwiązaniem dla użytkowników, ale może stanowić poważne problemy z działaniem SEO. Wyszukiwarki widzą Twoją witrynę inaczej niż Twoi odbiorcy, więc Twoja strona musi uwzględniać potrzeby robotów wyszukiwarek, a także grup docelowych.

Algorytmy rankingowe wyszukiwarek są złożone, oceniając setki czynników witryny podczas określania, które słowa kluczowe powinny być w rankingu dla zapytań. Techniczna optymalizacja SEO rozwiązuje problemy, które uniemożliwiają robotom indeksującym indeksowanie Twojej witryny.

Co obejmuje nasza optymalizacja techniczna?

Optymalizacja techniczna obejmuje szereg czynników wpływających na wydajność SEO. Są to między innymi konfiguracja serwera, optymalizacja przeszukiwania witryny i analiza błędów indeksowania, eliminacja zduplikowanych treści oraz poprawa użyteczności, szybkości i renderowania witryny.

Na czym polega analizowanie danych indeksowania?

Nasza analiza rozpoczyna się od zapytania danych zebranych podczas indeksowania witryny – podobnie jak w przypadku wyszukiwarek. Dane te są następnie analizowane za pomocą platform narzędziowych dla webmasterów, aby określić, w jaki sposób wyszukiwarki widzą Twoją witrynę i jakie błędy mogły już napotkać.

Co to jest konfiguracja techniczna serwera?

Sprawdzamy konfigurację serwera, środowisko hostingu witryny i profile wstecznych subdomen, aby upewnić się, że nie wystąpią problemy z błędami konfiguracji i nie powielimy wersji Twojej witryny. Sprawdzając konfigurację serwera, jesteśmy również świadomi położenia geolokalizacji Twojego serwera w pobliżu Twoich docelowych odbiorców.

Kontakt

Już dziś skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie bezpłatny Audyt strony.