Reklama AdWords Biura Rachunkowego Spectrum

Biuro Rachunkowe Spectrum z Poznania to doświadczona i wykwalifikowana kadra świadcząca usługi rachunkowo-księgowe. Firma oferuje kompleksowe usługi z zakresu rozliczeń podatkowych, obsługi kadrowo-płacowej, doradztwa biznesowego oraz pomocy w zdobywaniu finansowania dla firm.

Kampania AdWords dla Spectrum rozpoczęła się w listopadzie 2011 roku. Branża, którą reprezentuje firma jest mocno konkurencyjna, a biura rachunkowe prześcigają się w promowaniu swojej oferty, szczególnie na przełomie roku.

Strategia

Kampania została ukierunkowana na obszar działalności Spectrum, czyli Poznań i okolice. Docelowymi odbiorcami Biura są firmy, zatem kampania została ograniczona do wyświetlania w dniach powszednich w godzinach 8-18.

Kampania rozpoczęła się tuż przed okresem wzmożonego zainteresowania usługami księgowymi czyli początkiem rozliczeń podatkowych za poprzedni rok.

Aby efektywnie zarządzać budżetem stworzono kilka grup reklam z podziałem na poszczególne usługi Biura. Ogólna kampania ukierunkowana na wyszukiwarkę Google.pl obejmowała takie słowa jak „biuro rachunkowe poznań”, „biuro księgowe poznań”, „rozliczenia podatkowe poznań”.

Pozostałe grupy reklam były zdecydowanie bardziej szczegółowe i dotyczyły poszczególnych usług z oferty Spectrum. W związku z tym, że kampania miała charakter lokalizacyjny jedna z grup reklam dotyczyła tylko dzielnicy Poznania, w której Biuro Rachunkowe ma swoją siedzibę.Niestety wyniki pokazały, iż użytkownicy wyszukują tego typu usługi w bardziej ogólnym zakresie.

Rezultaty

Wymierne efekty kampanii będzie można dostrzec po około 3 miesiącach kampanii, jednak na dzień dzisiejszy (styczeń 2012) zainteresowanie ofertą zdecydowanie wzrosło. Reklama AdWords pozwala dotrzeć Spectrum do docelowego klienta i zwiększyć sprzedaż usług.

„Wykorzystanie kampanii Google AdWords  do promocji naszego Biura Rachunkowego pozwala na zaprezentowanie naszej oferty docelowym odbiorcom w najlepszym momencie. Kampania spełnia nasze oczekiwania, a jeśli przerośnie nasze możliwości kadrowe może zostać w prosty sposób wstrzymana lub zmodyfikowana.” – współwłaściciel B.R. Spectrum Edyta Kubacka

BUDŻET KAMPANII: 1000 zł

LICZBA FRAZ: 18

LICZBA WYŚWIETLEŃ REKLAM: 9585

LICZBA KLIKNIĘĆ: 396

ŚREDNI CTR*:  4,13 %

ŚREDNI CPC**: 2,53 zł

KONKURENCYJNOŚĆ: BARDZO WYSOKA

Dane miesięczne

* CTR – współczynnik liczby kliknięć do liczby wyświetleń

** CPC – koszt za kliknięcie

Podobne artykuły