Optymalizacja witryny

Coraz więcej osób korzysta z wyszukiwarek takich jak Google, aby znaleźć produkty i usługi, które chcą kupić. Jeśli więc sprzedajesz produkty i usługi online, ważne jest, aby Twoja witryna widniała tak wysoko jak to tylko możliwe.

Optymalizacja strony internetowej

Niezależnie od firmy i obecności w Internecie, niezależnie od tego, czy sprzedajesz na poziomie lokalnym, krajowym czy nawet globalnym jeśli chcesz odnieść sukces SEO musi być tak samo ważnym elementem Twoich działań marketingowych jak wszystko co robisz. Ale jako specjalistyczna firma SEO rozumiemy, że uzyskanie dobrych wyników SEO może być trudne, a główne wyszukiwarki cały czas zmieniają algorytmy.

Łamigłówka algorytmu

Dobrze udokumentowano, że Google stosuje około 200 różnych czynników przy ocenie miejsca, w którym powinna znajdować się Twoja witryna pod kątem określonego wyszukiwania. Nic więc dziwnego, że większość właścicieli firm postrzega SEO jako łamigłówkę, która jest zbyt trudna do opanowania. Istnieje wiele różnych czynników, które należy wziąć pod uwagę, aby mieć pewność, że masz największą szansę na pojawienie się wśród wyników wyszukiwania Twoich klientów.

Działania lokalizacyjne

Zdajemy sobie sprawę, że każdy klient jest inny, dlatego dostosowujemy naszą optymalizację do Twojej witryny i Twoich konkretnych wymagań. Chcesz więcej lokalnych klientów? Możemy pomóc. Potrzebujesz pozycji w rankingu krajowym lub międzynarodowym? Możemy rozwinąć Twój profil linku i całą witrynę, aby pomóc w rankingu kraju lub na całym świecie.

Rozwój i współpraca

Pracujemy z klientami, aby zrozumieć  co chcą osiągnąć i opracować najbardziej odpowiedni plan optymalizacji. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoją obecność w wyszukiwarkach lokalnych czy też globalnych, jako wyspecjalizowaną agencję SEO przygotujemy plan projektu, który zapewni Ci rankingi i ruch, którego potrzebujesz.

Optymalizacja Google

Narzędzia Google dla webmasterów zawierają wiele użytecznych informacji na temat obecności Twojej witryny w Internecie. Poza prawidłową konfiguracją możemy pomóc Ci w maksymalnym wykorzystaniu dostarczanych informacji.

Podczas gdy większość ludzi rozumie znaczenie SEO, fakt, że ponad 200 czynników decyduje o tym gdzie znajduje się każda pozycja w rankingu sprawia dlaczego jest tak wiele zamieszania w tym procesie.

Dodajmy do tego fakt, że z biegiem lat pojawiają się ważne aktualizacje, niektóre czynniki rankingowe stają się przestarzałe, podczas gdy inne nowe są dodawane i łatwo można stracić kontrolę nad niektórymi z tych wymagań.

Dobrą wiadomością jest to, że istnieją pewne filary optymalizacji, które pozostają niezmienne w czasie, a pierwszym krokiem w rankingu jest zbudowanie doskonałej strony internetowej, która koncentruje się na optymalizacji strony za pomocą kompilacji.

 

 

Optymalizacja on-page

Podczas gdy wiele osób mówi o technicznym SEO i SEO strony, jeśli optymalizacja na stronie nie jest wykonywana poprawnie, wszystkie inne wysiłki są na nic.

Właściwa gęstość słów kluczowych

Jest to jeden z najważniejszych aspektów optymalizacji. W przeszłości umieszczanie strony ze słowami kluczowymi wystarczyło, by zestrzelić rankingi. Właściwa gęstość słów kluczowych jest główną częścią optymalizacji na stronie, a ogólna zasada jest taka, że ​​wszystkie najważniejsze słowa kluczowe powinny mieć gęstość 2% lub mniej. Podczas gdy niektórzy ludzie starają się trzymać blisko 2%, lepszym sposobem na optymalizację jest użycie szczególnie długich treści i upewnienie się, że główne słowo kluczowe pojawia się w poszczególnych miejscach w całym poście oraz kilka słów kluczowych związanych z długim ogonem i LSI, które są również rozproszone w całym poście na poziomie poniżej 2%.

Utrzymanie tej gęstości oraz unikając jakiejkolwiek nadmiernej optymalizacji będzie wystarczające.

Inteligentne używanie tagów

Tagi są dostępne w trzech głównych formach treści. Pierwszymi są tagi tytułu. Jeśli używasz WordPressa, nie musisz się martwić o tytuł postu, ale gdy używasz podtytułów w treści, powinieneś się upewnić, że nie są po prostu pogrubione – chcesz mieć wokół nich rzeczywiste znaczniki nagłówków, aby uzyskać dodatkowe zwiększenie SEO. Pomagają one pająkom wyszukiwarek stwierdzić, że te słowa są szczególnie ważne w odniesieniu do postu.

Meta tagi są nieco dziwne. Kiedyś były główną częścią SEO strony, ale tak naprawdę już nie jest. Nie ma żadnej korzyści ze spamowania ich słowami kluczowymi, ale witryna może być karana za brak metatagów lub duplikację treści dla metatagów.

Na koniec, każde zdjęcie powinno mieć znaczniki alt, aby wskazać, o czym jest zdjęcie. Nie powinny to być słowa kluczowe zawierające spam lub listy słów kluczowych, ale krótki opis tego, co pokazuje zdjęcie – a podstawowe słowo kluczowe jest w porządku, jeśli odnosi się bezpośrednio do tego, co jest na zdjęciu.

Właściwe linkowanie wewnętrzne

Wewnętrzne linkowanie jest ogromnym czynnikiem, jeśli chodzi o właściwą optymalizację. Linki wewnętrzne wzmacniają w rankingach wyszukiwarek, ale linkowanie wewnętrzne to jeden rodzaj łączenia, w którym należy użyć dokładnego tekstu zakotwiczonego słowa kluczowego. Posiadanie ponad 10% linków zwrotnych z innych witryn internetowych jako słów kluczowych powoduje obecnie wzrost liczby flag spamu i powoduje, że wiele stron internetowych jest karanych. Jednak linki wewnętrzne mogą pomóc wyszukiwarkom.

Więc podczas gdy wiele linków zwrotnych z innych witryn będzie nazwą Twojej witryny, Twoim adresem URL lub czymś podstawowym, takim jak „Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej”, wszystkie linki wewnętrzne powinny być SŁÓWEM KLUCZOWYM. Łączenie wewnętrzne pomaga również zmniejszyć Współczynnik odrzuceń witryny przez zachęcanie czytelników do odwiedzania więcej niż jednej strony naraz, dzięki czemu jest to zwycięska praktyka SEO na całej linii.

Właściwe użycie głównego słowa kluczowego

Przeprowadzanie badań słów kluczowych i stosowanie odpowiedniej gęstości słów kluczowych nie wystarcza, jeśli chodzi o prawdziwą optymalizację witryny. Właściwe użycie słowa kluczowego w całym poście również ma znaczenie, tak jak struktura i wykorzystanie głównego słowa kluczowego w strategicznych punktach całego postu.

Istnieje kilka miejsc, w których główne słowo kluczowe powinno zawsze się pojawiać:

  • W tytule strony,
  • W adresie URL (powinno to automatycznie nastąpić, jeśli struktura Twoich adresów URL jest odpowiednio zoptymalizowana),
  • W pierwszym akapicie (wcześniej jest lepiej, ale nie jest absolutną koniecznością),
  • Ostatnie zdanie postu,

Nie są to jedyne miejsca, w których główne słowo kluczowe powinno pojawiać się w poście. Zakładając, że post jest przyzwoitej długości, główne słowo kluczowe powinno idealnie wyświetlać się w jednym z pod-nagłówków, a kilka razy w całym poście, co wydaje się naturalne. Po prostu upewnij się, że na końcu wszystkie te słowa kluczowe mają gęstość słów kluczowych poniżej lub równe 2% dla każdego posta.

 

Treści wysokiej jakości

Google od lat mówi, że najważniejszym pojedynczym czynnikiem jest wysoka jakość treści, a teraz bardziej niż kiedykolwiek mogą to potwierdzić. Czym więc jest „jakość?” Chociaż może to być nieco mglisty termin, istnieje kilka konkretnych cech, które mają dobre treści.

Chcesz się upewnić, że wszystkie Twoje posty:

  • Napisane są bezbłędnie,
  • Są pouczające, niosą wiedzę, ale są łatwe do odczytania
  • Mają dobry styl – odpowiedni do przedstawianej treści,
  • Są dobrze zaplanowane,
  • Są w 100% oryginalne,
  • Linki do odpowiednich renomowanych zasobów w celu wsparcia informacji

 

Dobra obsługa mediów

Chcesz mieć dostęp do multimediów w swoich blogach. Zdjęcia o wysokiej rozdzielczości z podpisami i odpowiednio oznaczone powinny znajdować się w każdym poście i mogą zdziałać cuda, poprawiając układ i poprawiając estetykę posta. Oprócz tego film wideo lub dwa mogą poprawić średni czas spędzony w witrynie. Korzystając z funkcji umieszczania filmów wideo, dobrze jest upewnić się, że tytuł filmu, podpis lub nawet akapit mówi o tym, co pokazuje. Chociaż technologia Google do czytania tego co jest na stronie robi wrażenie, wciąż opiera się na słowach kluczowych, podpisach i otaczającym tekście.

Optymalizacja off-page

Jak działa budowanie linków poza stroną?

Wyszukiwarki używają tych linków, aby odkrywać nowe strony internetowe, a także określać ich pozycję względem konkurencji. Wyszukiwarki przeszukują linki, przeglądają zawartość i dodają ją do swoich indeksów. Budowanie infrastruktury linków, które są postrzegane przez wyszukiwarki jako renomowane i odpowiednie, zwiększają szanse na to, że twoja strona osiągnie wysoką pozycję w rankingu SERP.

 

Dlaczego budowanie linków poza stroną jest ważne?

Przejdźmy do rzeczy: budowanie linków jest ważne dla Twojej firmy, ponieważ jest to ogromny czynnik w zakwalifikowaniu witryny jako znaczącej i wyświetleniu jej w Google wysoko. Jest to jedno z głównych narzędzi w off-page SEO.

 

Równie ważne, jak zrozumienie budowania linków jako zewnętrznego czynnika SEO, jest zrozumienie błędów w budowaniu linków i sposobów  w jaki Google zaktualizował algorytm.

 

Google odpowiedział i nadal reaguje na ten niewłaściwą strategię linków za pomocą aktualizacji, które odfiltrowywały niewartościowe witryny. Nieprawidłowe budowanie linków może zmniejszyć postępy, które poczyniliście i powiązać firmę z negatywnymi praktykami.

 

Kontakt

Już dziś skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie bezpłatny Audyt strony.