OPTYMALIZACJA – czyli poprawa struktury strony

Optymalizacja stron internetowych i sklepów

Kolejny krokiem po wykonaniu audytu jest optymalizacja strony, czyli przystosowania jej do wymogów wyszukiwarki Google oraz dobranych fraz. Wykonywane są również wszystkie poprawki zauważone w wykonanym audycie. Na tym etapie nasze działania podzielić można na:

 

  1. Optymalizację treści – przygotowujemy teksty przeznaczone zarówno dla klientów, jak i potrzeb wyszukiwarki. W dużej mierze od tego etapu zależy pozycjonowanie Twojej strony.
  2. Optymalizację kodu źródłowego – indeksowana nie jest wyłącznie zawartość treściowa strony, ale również jej kod. Wszelkie błędy czy źle wybrane technologie negatywnie wpływają na pozycję danej strony, a nawet mogą zablokować jej indeksację.

 

Wszystkie te prace są u nas częścią pozycjonowania i nie ponosisz za nie żadnych dodatkowych kosztów. Najczęściej spotykanymi zmianami są:

  1. Korekta kodu,
  2. Tworzenie przyjaznych linków,
  3. Otagowanie artykułów,
  4. Przygotowanie nowych artykułów zawierających odpowiednie nasycenie słów kluczowych
  5. Tworzenie nagłówków podstron,
  6. Tworzenie przekierowań.

Dodatkowo staramy się, aby zastosowane zmiany modyfikowały w jak najmniejszym stopniu charakter Twojej strony.

OFERTA I KOSZTY OPTYMALIZACJI

Koszt optymalizacjiOptymalizacja Gratis


Poprzedni Krok - Audyt SEOZamów optymalizację