Pozycjonowanie stron w trzech krokach do sukcesu

 

 

Audyt, czyli postawienie diagnozy

 

Pierwszym krokiem jest audyt, czyli poznanie strony oczami wyszukiwarki Google, która indeksuje Twoją stronę. Nasza agencja zbada ją pod kątem atrakcyjności, czytelności i łatwości poruszania się po niej, sprawdzi, jak można ją poprawić pod kątem pozycjonowania. Po tym etapie będziesz wiedział, jak Google postrzega stronę internetową firmy, gdzie napotyka na trudności i co wzbudza w nim negatywne odczucia.

Optymalizacja, czyli recepta na sukces

 

Kiedy dogłębnie poznamy Twoją stronę internetową i jej ubytki, będziemy mogli określić, w jaki sposób ją ulepszyć. Krok drugi zakłada przyjęcie takiego planu działania, który pozwoli stronie internetowej zabłysnąć na tle konkurencji. Dzięki wspólnej pracy strona przejdzie renowację, zostaną naprawione błędy, a wszystkie problemy przejdą do wirtualnej historii.

Pozycjonowanie, czyli zastrzyk popularności

 

Ostatni krok, czyli pozycjonowanie, to wychodzenie na prostą. Jest to proces, który potrzebuje ciągłych nakładów sił. Ten etap polega na przesunięciu Twojej strony nad inne, konkurencyjne w wyszukiwarce internetowej. Polega to między innymi na wybraniu trafnych fraz, dzięki którym Internauta będzie mógł tę stronę odnaleźć. Dzięki pozycjonowaniu znacznie zwiększysz ilość odwiedzin Twojej strony, dzięki czemu zwiększysz swoje szanse na sukces.

 

 

Trzy rzeczy, z którymi powinieneś się zapoznać!

Jak wygląda proces pozycjonowania?
Koszty i czas pozycjonowania stron internetowych?
Poznaj etapy współpracy z nami!