Content Marketing

Rok 2015 minął pod znakiem dużych zmian w wyszukiwarce Google. Zmiany w algorytmach Google’a i filozofii umieszczania stron w rankingu spowodowały, że dotychczasowe metody pozycjonowania przestały być skuteczne. W odpowiedzi na te zmiany powstała nowa podstawa działań SEO – usługi content marketingu.

Content marketing jest techniką marketingową polegającą na tworzeniu i promocji istotnych i wartościowych treści w taki sposób, aby dotrzeć z nimi do grupy docelowej, zdobyć jej zainteresowanie i „zmienić” czytelników w Klientów. Kluczowy jest fakt, że content marketing działa skutecznie, ponieważ nie jest działaniem wprost reklamowym. Rozwiązuje konkretny problem użytkownika i nadaje mu wartość.

Elementy content marketingu

Kompletny Content Marketing składa się z 4 nierozłącznych elementów. Wypracowanie efektów wymaga bezwględnego zastosowania każdego z nich.

cm_schemat_chalk_dark

Treść – wysokiej jakości merytoryczna treść;
Dystrybucja – publikacja treści w wybranych serwisach;
Zasięg – zdobywanie nowych użytkowników Twojej witryny;
Konwersja – przełożenie działań marketingowych na sprzedaż.

Na czym polega różnica?

Działania content marketingowe czyli działania treści są prowadzone z myślą o użytkowniku, a nie o samej wyszukiwarce.  Są to działania długoterminowe i przemyślane. Są to kompleksowe działania marketingowe zmierzające do realizacji założonych celów Klienta – sprzedażowych, PR-owych lub informacyjnych.

Jak działamy?

Integrujemy różnorodne działania oparte o wysokiej jakości treść. Informujemy o wykonanych działaniach, stworzonych treściach i miejscach i publikacji. Dążymy do najlepszej komunikacji z Klientem, aby wypracować wspólną wizję i strategię działań. Stawiamy na kompleksowość działań, aby wspólna strategia pozwoliła osiągnąć zamierzone korzyści.

Pierwszy krok współpracy to określenie Twoich celów marketingowych oraz budżetu jakie możesz przeznaczyć na działania zmierzającego do ich realizacji. Na tej podstawie dopasujemy dla Ciebie najlepsze rozwiązania.

Jakie przygotowujemy treści?

Specjalnie dla naszych Klientów tworzymy wysokiej jakości treści tj:

• merytoryczne artykuły
• infografiki
• poradniki
• raporty branżowe etc.

Gdzie umieszczamy treści?

Przygotowane treści umieszczamy w w wiarygodnych, zaufanych źródłach, odwiedzanych codziennie przez tysiące czytelników-internautów. Tematycznie dopasowanych do promowanej firmy/witryny, przez co klient uzyskuje nie tylko link,  czy reklamę ale również wartościowy ruch, który na pewno będzie konwertował.

Jakie działania prowadzimy?

Oprócz treści marketingowych prowadzimy szereg działań wspierających i rozbudowujących kampanię marketingową. Są to m.in. kampanie linków sponsorowanych czy social marketing. Wspieramy także budowanie użytecznych i funkcjonalnych stron naszych Klientów, jak najlepiej przygotowanych do promocji w wyszukiwarce.

 

cta_chalk_btn