Blog

Aktualności SEO, poraday optymalizacyjne oraz wiele innych ciekawych zagadnień.

Google – drugie oblicze popularnej wyszukiwarki

Google – drugie oblicze popularnej wyszukiwarki

Sposób, w jaki Google zdominowało nasze poruszanie się do internecie jest doprawdy imponujący. Jednak wiele osób, korzystających na co dzień z najpopularniejszej przeglądarki świata nie zdaje sobie sprawy z dodatkowych funkcji, jakie posiada popularny "Wujek Google". A są one nie mniej przydatne, niż sama wyszukiwarka.

Depozycjonowanie

Depozycjonowanie Jeżeli zapytamy kogokolwiek z branży SEO o depozycjonowanie, to z pewnością usłyszymy, że jest to zdecydowanie działanie nieetyczne, a od firm, które posiadają tego typu usługę w ofercie powinniśmy trzymać się z daleka. Moim zdaniem jest to prawda,...

Mapa Google to podstawa SEO

Rozwój nowych technologii i ciągle powiększający się dostęp do Internetu sprawił, że większość konsumentów przed podjęciem decyzji zakupowych, to właśnie w sieci szuka potrzebnych informacji na temat produktów czy usług. Z tego względu przedsiębiorstwa szukają coraz to nowych sposobów na zaistnienie w Internecie, a tym samym skuteczniejsze dotarcie do klientów. Jednym z nich jest wpisanie swojej firmy w Google Miejsca, czyli usłudze pozwalającej na umieszczenie jej na mapach tworzonych przez serwis Google.

We love WordPress!

We love WordPress! Za co kochamy WordPressa? Za prostotę, za intuicyjność i za możliwości. WordPress znany jest od dawna jako system blogowy. Miłośnicy systemu znają jego wszechstronność i wiedzą, że jego możliwości są w zasadzie nieskończone. Obsługa WordPressa...

Zaplecza na platformie blogowej

We love WordPress! Za co kochamy WordPressa? Za prostotę, za intuicyjność i za możliwości. WordPress znany jest od dawna jako system blogowy. Miłośnicy systemu znają jego wszechstronność i wiedzą, że jego możliwości są w zasadzie nieskończone. Obsługa WordPressa...

Nieetyczne metody pozycjonowania

Każda kolejna strona naszego zaplecza to dodatkowy koszt w postaci domeny, zużywanych zasobów i czasu. Nawet gdy pozycjoner posiada profesjonalny hosting i może dowolnie manipulować adresami IP, w końcu może dojść do momentu, w którym skończą mu się pomysły i nie będzie dawał Google tego, czego najbardziej chce – różnorodności.

Co czeka nas w przyszłości w świecie SEO?

Nieetyczne metody pozycjonowania Nie wszystkie chwyty dozwolone W świecie pozycjonowania doskonale znany jest temat tzw. nieetycznych sposobów na poprawę products! pozycji w wyszukiwarkach. Opinii o tym co jest legalnym działaniem, a co nie, jest tyle co pozycjonerów....

Dobór słów kluczowych

Przyszłość SEO Klika dni temu w artykule napisałem, że Google nie ma się kogo obawiać w ciągu kliku najbliższych lat i pozostanie monopolistą na rynku wyszukiwarek, ale czy na pewno? Myślę, że Google doskonale zdaje sobie sprawę, że jeżeli popadnie w stagnację to może...

Pozycjonowanie czy AdWords

Przed wyborem słów kluczowych powinieneś zastanowić się, jakie działy swojej strony chcesz  pozycjonować – jasno sprecyzowany cel znacznie ułatwi Ci wybór. Jeżeli zajmujesz się jedną  tematyką, to śmiało możesz przejść do doboru słów kluczowych.

Google! Wyszukiwarko Ty moja!

Często spotykam się z pytaniem, w co lepiej zainwestować: czy w pozycjonowanie, czy w kampanię linków sponsorowanych, takich jak np. AdWords? Odpowiedź na to pytanie będzie się różniła w zależności od strony internetowej, klienta czy branży, w której pracuje.

SEO w białym kapeluszu

Stare dobre Google...Niby ciągle takie samo, a jednak nieustannie się zmienia.Google i zmiany? Przecież Google jest zawsze takie samo i działa na tych samych zasadach, mówicie. Prawda jest jednak inna. Nad zmianami w popularnej wyszukiwarce pracuje się praktycznie każdego dnia.

Czym jest pozycjonowanie?

Nie tylko public relations dzieli się na czarne i białe. Istnieje również dokładnie taki sam podział w dziedzinie SEO. Tak jak w starych westernach, mamy złego i dobrego bohatera. Czarne i białe. Tak zwane White Hat SEO, to nic innego, jak działania etyczne, natomiast Black Hat, to niedozwolone techniki używane do promowanie strony. Skupmy się jednak na tym pierwszym, bo to z niego korzystamy.

Metody promocji firmy w Internecie

Przed wyborem słów kluczowych powinieneś zastanowić się, jakie działy swojej strony chcesz  pozycjonować – jasno sprecyzowany cel znacznie ułatwi Ci wybór. Jeżeli zajmujesz się jedną  tematyką, to śmiało możesz przejść do doboru słów kluczowych.

Promocja!!!

Dzisiaj już nikt nie pyta czy jest sens reklamować się w Internecie. Upowszechnienie się globalnej sieci w połączeniu z jej nieograniczonymi możliwościami sprawiły, że to właśnie w przestrzeni wirtualnej toczy się obecnie prawdziwa walka o klienta. Przewaga reklamy on-line nad off-line staje się coraz bardziej zauważalna warto więc zapoznać się bliżej z metodami promocji firm w Internecie.

Walka o uwagę Internauty

Przygotowaliśmy dla Was znakomitą Promocję. Na start dostajecie aż 30% rabatu dla każdej frazy oraz... do każdej wybranej frazy jedną dodajemy w prezencie od nas 😉 Zapraszamy.

Reklama przyszłości

Od początku istnienia handlu następowała walka o klienta. Z początku - gdy dobra materialne w postaci unikanych kamieni, broni z drewna czy wyszukanych owoców leśnych - pozwalały jedynie na mniej lub bardziej opłacalną wymianę walka ta miała raczej charakter przypadkowy. Z czasem, wraz z rozwojem inteligencji, technologii oraz wartości pieniądza walka ta zmieniła swój charakter na przemyślaną strategię.
Pingwin to jednak niechluj

Pingwin to jednak niechluj

We love WordPress! Za co kochamy WordPressa? Za prostotę, za intuicyjność i za możliwości. WordPress znany jest od dawna jako system blogowy. Miłośnicy systemu znają jego wszechstronność i wiedzą, że jego możliwości są w zasadzie nieskończone. Obsługa WordPressa...

Capcha przy zapytaniu w Google

Każda kolejna strona naszego zaplecza to dodatkowy koszt w postaci domeny, zużywanych zasobów i czasu. Nawet gdy pozycjoner posiada profesjonalny hosting i może dowolnie manipulować adresami IP, w końcu może dojść do momentu, w którym skończą mu się pomysły i nie będzie dawał Google tego, czego najbardziej chce – różnorodności.

Pozycjonowanie w Google dla małych firm

Rozwój nowych technologii i ciągle powiększający się dostęp do Internetu sprawił, że większość konsumentów przed podjęciem decyzji zakupowych, to właśnie w sieci szuka potrzebnych informacji na temat produktów czy usług. Z tego względu przedsiębiorstwa szukają coraz to nowych sposobów na zaistnienie w Internecie, a tym samym skuteczniejsze dotarcie do klientów. Jednym z nich jest wpisanie swojej firmy w Google Miejsca, czyli usłudze pozwalającej na umieszczenie jej na mapach tworzonych przez serwis Google.

Kupowanie linków vs. kupowanie gotowych blogów i stron

Sposób, w jaki Google zdominowało nasze poruszanie się do internecie jest doprawdy imponujący. Jednak wiele osób, korzystających na co dzień z najpopularniejszej przeglądarki świata nie zdaje sobie sprawy z dodatkowych funkcji, jakie posiada popularny "Wujek Google". A są one nie mniej przydatne, niż sama wyszukiwarka.

WordPress – darmowy i dobry?

Stare dobre Google...Niby ciągle takie samo, a jednak nieustannie się zmienia.Google i zmiany? Przecież Google jest zawsze takie samo i działa na tych samych zasadach, mówicie. Prawda jest jednak inna. Nad zmianami w popularnej wyszukiwarce pracuje się praktycznie każdego dnia.

Czy pozycjonowanie w innych wyszukiwarkach niż Google ma sens?

Każda kolejna strona naszego zaplecza to dodatkowy koszt w postaci domeny, zużywanych zasobów i czasu. Nawet gdy pozycjoner posiada profesjonalny hosting i może dowolnie manipulować adresami IP, w końcu może dojść do momentu, w którym skończą mu się pomysły i nie będzie dawał Google tego, czego najbardziej chce – różnorodności.

Gdzie się podziało Ceneo, Skąpiec i Nokaut?

Capcha przy zapytaniu w Google  14 marca 2012, Autor: Artur Krawczyk Dzisiaj pierwszy raz zobaczyłem captche, wpisując zapytanie w Google. Ciekawe czy zostałem zaklasyfikowany jako potencjalny bot, czy może Google będzie wyrzucało numerki do wpisania dla wszystkich...

Podsumowanie roku 2011 w świecie SEO

Wczoraj jak grom z jasnego nieba spadła informacja, że Google postanowiło zrobić porządek z kilkoma z największych polskich graczy w Internecie i usunęło ich ze swojego indeksu. Początkowo sądzono, że wspomniane serwisy oraz kilka innych najzwyczajniej w świecie...

AdWords – z czym to się je?

Podsumowanie roku 2011 w świecie SEO Mimo, że mamy już prawie luty, to wypada napisać małe podsumowanie mijającego roku. Możemy sobie pozwolić na małe nagięcie czasu, tym bardziej, że jeśli chodzi o pozycjonowanie, to działo się naprawdę sporo. Yahoo! i Bing Można...

Kampanie Google AdWords

Wczoraj jak grom z jasnego nieba spadła informacja, że Google postanowiło zrobić porządek z kilkoma z największych polskich graczy w Internecie i usunęło ich ze swojego indeksu. Początkowo sądzono, że wspomniane serwisy oraz kilka innych najzwyczajniej w świecie...

Pozycjonowanie stron internetowych

Podsumowanie roku 2011 w świecie SEO Mimo, że mamy już prawie luty, to wypada napisać małe podsumowanie mijającego roku. Możemy sobie pozwolić na małe nagięcie czasu, tym bardziej, że jeśli chodzi o pozycjonowanie, to działo się naprawdę sporo. Yahoo! i Bing Można...

Optymalizacja stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych na przykładzie portalu botanik.pl Sytuacja wyjściowa Strona zaindeksowana w Google na pozycjach między 90 a 150 na wszystkie pozycjonowane frazy. Cel pozycjonowania TOP10 wyszukiwarki Google dla wszystkich pozycjonowanych fraz....

Wesołych Świąt

Pozycjonowania rozpoczynamy od optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki Google i fraz, które zostały wcześniej wybrane. Jest to skomplikowany etap, który poprzedza analiza witryny, której zadaniem jest zlokalizowanie wszelkiego rodzaju niedociągnięć i podstron,...

Duplikowanie treści na stronach

Pozycjonowanie stron internetowych na przykładzie portalu botanik.pl Sytuacja wyjściowa Strona zaindeksowana w Google na pozycjach między 90 a 150 na wszystkie pozycjonowane frazy. Cel pozycjonowania TOP10 wyszukiwarki Google dla wszystkich pozycjonowanych fraz....

WordCamp 2011

WordCamp 2011

Pozycjonowania rozpoczynamy od optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki Google i fraz, które zostały wcześniej wybrane. Jest to skomplikowany etap, który poprzedza analiza witryny, której zadaniem jest zlokalizowanie wszelkiego rodzaju niedociągnięć i podstron,...

Co to jest pozycjonowanie

WordCamp 2011 12 grudnia 2012, Autor: Maya 9 i 10 grudnia 2011 wzięliśmy udział w cyklu wykładów dotyczących projektowania, zarządzania oraz rozwijania serwisu opartego na WordPressie. Polscy guru WordPressa przygotowali świetne prezentacje i interesujące case...

Jesteśmy na Facebooku

Jesteśmy na Facebooku

Co to jest pozycjonowanie? Tylko 65 procent firm posiada własną stronę internetową. Biorąc pod uwagę stopień aktualnej digitalizacji przedsiębiorstw, jest to statystyka bardzo zastanawiająca. Pomijając kwestię możliwości przedstawienia pełnej palety produktów, firmy...

Kontakt

Już dziś skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie bezpłatny Audyt strony.